woensdag 15 juni 2011

Verrassingsdoosje met tutorial...

Hoiiii, vandaag heb ik voor jullie een leuk doosje. Ik heb deze ergens op een blog gezien en dacht gelijk die wil ik ook maken. Dit is de voorkant van het doosje. Het design papier komt van een paperpad, Bird Song...erg leuk. Op een aantal papiertjes zitten ook glitters, misschien kun je dit wel op de eerste foto zien. De strik is gemaakt met tule...deze hopen we nog voor de open dag van a.s. zaterdag binnen te krijgen. Aan de bovenkant zit een mini magnoliaatje...deze zijn uitermate geschikt voor doosjes.

Dit is de achterkant van het doosje...ik heb ooit ergens van die leuke rechthoekige stempels gekocht, die kon ik nu eindelijk gebruiken. De swirl is van Magnolia (doohickey).

Dit is nu de binnenkant van het doosje, leuk he!! ik vind het een echt verrassings doosje. Ik heb hem helemaal bekleed met het designpapier van Bird Song.

Dit taartje heb ik erzelf bij verzonnen...je ziet ze wel vaker op een kaart of zoiets, en ik vond dat altijd een leuk idee. Nu moest ik zelf even de maten bedenken want het doosje moest natuurlijk ook nog dicht kunnen. De kleine strikjes op de taart zijn ook gemaakt van tule...super cute...


Hier zie je nog een close-up van het taartje...nu vertelde ik jullie dat er hier een tutorial van was, en dat klopt alleen moet je hiervoor naar onze nieuwe blog...de designersblog van Krea Teja. Snap je er helemaal niets van of lukt het niet...dit doosje gaat ook mee naar de OPEN DAG zaterdag, dus dan kan je misschien even spieken hoe dit werkt...dus wil je dit doosje maken en wil je het patroon dan moet je even naar onze andere blog...heel veel knutselplezier en misschien tot zaterdag... (openingstijden en locatie vind je op onze website)

Groetjes, Thea

15 opmerkingen:

  1. Ooooooh Thea, wat schitterend gemaakt en die taart erin echt geweldig!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt , Thea !! En dat mini-taartje..........geweldig ! Ik ga hem zaterdag even heel goed live bewonderen. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwwww wat is dat super gemaakt Thea en die teert een snoeppie ga hem zekers ook maken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toevallig hihi.. heb net hetzelfde doosje zitten maken, vond het zo leuk! Jouw versie is schitterend zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow Thea wat een super gaaf doosje, schitterend hoe je dit hebt gemaakt met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt schitterend Thea!! Echt super :) En dat taartje is echt prachtig!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOWWWWWWWWW Super super gaaf gemaakt Thea
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er gewoon prachtig uit en wat een supper leuk ideetje van die taart.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super mooi geworden, ga hem zeker ook een keertje maken, maar eerst "deze" kaart, want vandaag kwam er weinig uit mijn vingers.
    Tot zaterdag, liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw schitterend doosje thea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super mooie doosje Thea! Prachtig gemaakt en zo leuk met het taartje in het midden!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea

    Dit ziet er schitterend uit.
    En heel leuk bedacht.
    Echt superrrrrrrr.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,
    Wat een schitterende kaart ... nee... doosje...uhhh... taart! heb je gemaakt!
    Ik ben er helemaal weg van!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.